Σχόλια πελατών και επισκεπτών του MyOrchid.gr

Το να διατηρεί κανείς μια μικρή εταιρεία όπως το MyOrchid είναι ιδιαίτερα δύσκολο, ειδικά σε αυτά τα πρώτα βήματα. Δυστυχώς στις δύσκολες οικονομικά μέρες που διανύουμε, η ορχιδέες έχουν μετατραπεί από πηγή χρώματος στην ζωή μας και ένα ευχάριστο χόμπυ… σε είδος πολυτελείας, ή τουλάχιστον έτσι θεωρούνται. Όχι επειδή είναι ακριβές, αλλά γιατί τα χρήματα που μπορεί κανείς να διαθέσει για να ομορφύνει τον χώρο του και να ξεκινήσει μια καλλιεργητική περιπέτεια στον κόσμο των ορχιδέων έχουν μειωθεί.

Για τον λόγο αυτό άλλωστε διατηρούμε τις τιμές όσο περισσότερο προσιτές γίνεται, συμπιέζοντας το κέρδος και επιλέγοντας να χρηματοδοτούμε το κατάστημα, μέχρι να καταφέρει να γίνει κερδοφόρο από αύξηση κατανάλωσης και όχι αυξάνοντας τις τιμές. Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό, ο κάθε πελάτης που τιμά το κατάστημα, να μένει απόλυτα ικανοποιημένος. Φυσικά ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι πιθανότερο να αγοράσει ξανά κάποια στιγμή αλλά ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι πιθανόν να συστήσει το κατάστημα σε κάποιον φίλο.

Πιστεύουμε ακράδαντα, πως η καλύτερη διαφήμιση είναι: Η ικανοποίηση του πελάτη σε ότι αφορά τις ορχιδέες και τα προϊόντα φροντίδας, αλλά και την άριστη εξυπηρέτηση. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα αξιολογούνται οι παραλαβές και η ικανοποίηση του κάθε πελάτη ξεχωριστά αλλά και μέσω ερωτηματολογίων ζητείται η ελεύθερη αξιολόγηση τόσο από πελάτες όσο και από επισκέπτες της σελίδας.

Αξιολόγηση 400 παραγγελιών (αφορά αριθμούς παραγγελίας 37-437). Οι αρνητικές αξιολογήσεις κανονικά έπρεπε να βγουν κατακρεουργημένα ανθρωπάκια βάση ποσοστού, παρόλα αυτά επιλέξαμε να στρογγυλοποιήσουμε προς τα πάνω τα ποσοστά, ώστε και τα ανθρωπάκια να είναι αρτημελή. Σημειώνεται πως εάν πελάτης που έλαβε σύνδεσμο αξιολόγησης παραγγελίας δεν την συμπλήρωσε, θεωρήσαμε πως δηλώνει αυτόματα

Αξιολόγηση 400 παραγγελιών (αφορά αριθμούς παραγγελίας 37-437). Οι αρνητικές αξιολογήσεις κανονικά έπρεπε να βγουν κατακρεουργημένα ανθρωπάκια βάση ποσοστού, παρόλα αυτά επιλέξαμε να στρογγυλοποιήσουμε προς τα πάνω τα ποσοστά, ώστε και τα ανθρωπάκια να είναι αρτημελή. Σημειώνεται πως εάν πελάτης που έλαβε σύνδεσμο αξιολόγησης παραγγελίας δεν την συμπλήρωσε, θεωρήσαμε πως δηλώνει αυτόματα “απόλυτα δυσαρεστημένος”.

Ζητήσαμε από τους πελάτες και αναγνώστες μας, να συμμετάσχουν ανώνυμα σε μια έρευνα ικανοποίησης. Το σύνολο των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν ήταν 75 (εκ των οποίων στα 26 συμπληρώθηκε μια διεύθυνση email). 26 λοιπόν επώνυμα και 49 ανώνυμα ερωτηματολόγια έδειξαν τα παρακάτω:

Ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Ποια είναι η γνώμη σας για το MyOrchid.gr; Απεικόνιση σε ποσοστό %. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως ακόμη και ανώνυμα, κανείς συμμετέχοντας στην έρευνα δεν έδωσε κάποια αρνητική αξιολόγηση.

Ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Ποια είναι η γνώμη σας για το MyOrchid.gr; Απεικόνιση σε ποσοστό %. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως ακόμη και ανώνυμα, κανείς συμμετέχοντας στην έρευνα δεν έδωσε κάποια αρνητική αξιολόγηση.

Ερώτηση ελεύθερου σχολιασμού με εισαγωγή κειμένου. Ομαδοποιήθηκαν  οι απαντήσεις που εμφανίστηκαν τουλάχιστον 2 φορές. ¨οσο μεγαλύτερη είναι η γραμματοσειρά, τόσο περισσότερες φορές είχε δοθεί η ίδια απάντηση. Η συχνότερη αξιολόγηση ήταν αυτή για τον προσωπικό χαρακτήρα της σελίδας.

Ερώτηση ελεύθερου σχολιασμού με εισαγωγή κειμένου. Ομαδοποιήθηκαν οι απαντήσεις που εμφανίστηκαν τουλάχιστον 2 φορές. Όσο μεγαλύτερη είναι η γραμματοσειρά, τόσο περισσότερες φορές είχε δοθεί η ίδια απάντηση. Η συχνότερη αξιολόγηση ήταν αυτή για τον προσωπικό χαρακτήρα της σελίδας.

Ερώτηση πολλαπλής επιλογής που συμπεριλάμβανε και αρνητικές απαντήσεις. Όλοι οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι το έχουν ήδη συστήσει (85%) ή θα το συστήσουν στο μέλλον.

Ερώτηση πολλαπλής επιλογής που συμπεριλάμβανε και αρνητικές απαντήσεις. Όλοι οι συμμετέχοντες απάντησαν ότι το έχουν ήδη συστήσει (85%) ή θα το συστήσουν στο μέλλον.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στις έρευνες αξιολόγησης. Από τους 75 συμμετέχοντες, οι 26 συμπλήρωσαν το email τους στο οποίο και όλοι έλαβαν εκπτωτικά κουπόνια 5 ευρώ, ενώ ένας συμμετέχοντας μια δωροεπιταγή 100 ευρώ, ως αποζημίωση για τον χρόνο που αφιέρωσαν. Κάθε ανοικτό σχόλιο εποικοδομητικής κριτικής λήφθηκε σοβαρά υπόψιν και μας βοήθησε στο να βελτιώσουμε και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το MyOrchid.gr. Με την πολύτιμη υποστήριξή σας και τις συστάσεις σας προς φίλους σας, είμαστε σίγουροι πως το MyOrchid.gr θα ανθίσει!

Διαβάστε κάτι σχετικό!