Αξιολόγηση νέας υπηρεσίας
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις πελατών μας, οι ορχιδέες στο MyOrchid είναι της ανώτερης ποιότητας! Ακόμη και τα φυτά προσφοράς που παρέχονται ως Β’ ποιότητος με βάση τα υψηλά στάνταρντ μας, έχουν πολλές φορές χαρακτηριστεί εφάμιλλης ποιότητας με φυτά Α’ ποιότητας άλλων προμηθευτών και πελάτες εκφράζουν αδυναμία να εντοπίσουν τον λόγο που προσφέρθηκαν ως ορχιδέες προσφοράς. Η κάθε ορχιδέα του καταστήματος ελέγχεται ως προς την ποιότητά της, πριν προστεθεί στο κατάστημα και πάντα πριν την αποστολή γίνεται ένας τελευταίος έλεγχος. Σημεία ελέγχου είναι το φύλλωμα ή και η ανθοφορία, η ποιότητα των ψευδοβολβών συμπόδιων, η καρδιά μονοπόδιων και οι ρίζες (εφόσον είναι ορατές πχ σε διάφανη γλάστρα ή εναέριες). Σε κάποιες περιπτώσεις που το ριζικό σύστημα δεν είναι ορατό, εξετάζουμε το υπόστρωμα και την ποιότητά του, καθώς και την γενική εμφάνιση του φυτού. Εάν συντρέχει ακόμη και απειροελάχιστος λόγος ανησυχίας, η ορχιδέα μεταφυτεύεται, ώστε και να είναι εξακριβωμένη η κατάσταση των ριζών, ενώ σε άλλες πχ σε αδιάφανες γλάστρες με πλάγιες τομές, ελέγχουμε την ποιότητα των ορατών ριζών από τις οπές.
Παρόλα αυτά, χωρίς μια διεξοδική μεταφύτευση, το ριζικό σύστημα δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως, παρά τους ελέγχους μας και ειδικά στο κέντρο της γλάστρας. Για τον λόγο αυτό: Αξιολογούμε πλέον μια επιπλέον εγγύηση ποιότητας! Με μια μικρή χρέωση, θα μπορείτε να ζητήσετε πριν την αποστολή της νέας σας ορχιδέας, αυτή να μεταφυτευθεί σε φρέσκο υπόστρωμα και να διεξαχθεί ολοκληρωτικός έλεγχος των ριζών. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να είστε σίγουροι πως η ορχιδέα σας όχι απλά μοιάζει ανώτερης ποιότητας αλλά είναι και πιστοποιημένα σε εξαιρετική κατάσταση κατά την αποστολή της. Θα πρέπει όμως να σημειώσετε πως ορχιδέες σε ανθοφορία ίσως ενοχληθούν και πως λόγω μειωμένης σταθερότητας στο νέο της υπόστρωμα, ίσως υπάρξει αποσταθεροποίηση κατά την μεταφορά και αυξημένο στρες (κάθε μεταφύτευση και κάθε μεταφορά στρεσάρει μια ορχιδέα, πόσο μάλλον όταν γίνουν ταυτόχρονα).
Ο τρόπος με τον οποίο αξιολογούμε να γίνεται ο συγκεκριμένος έλεγχος είναι:
α) Μας ενημερώνετε για την διαθέσιμη ορχιδέα που σας ενδιαφέρει.
β) Η συγκεκριμένη ορχιδέα αφαιρείται από το κατάστημα.
γ) Χρεώνεστε το ποσό της μεταφύτευσης – ελέγχου μη ορατού ριζικού συστήματος. (Έκδοση δελτίου παροχής υπηρεσιών)
δ) Λαμβάνετε φωτογραφικό υλικό με τα ευρήματα της διαδικασίας.-Σε περίπτωση που η ποιότητα του ριζικού συστήματος είναι άριστη, υποχρεούστε να αγοράσετε και την ορχιδέα. (Η χρέωση για μεταφύτευση δεν επιστρέφεται)
-Σε περίπτωση που η ποιότητα του ριζικού συστήματος είναι καλή, είναι στην διακριτική σας ευχέρεια να αγοράσετε και την ορχιδέα. (Η χρέωση για μεταφύτευση δεν επιστρέφεται)
-Σε περίπτωση που η ποιότητα του ριζικού συστήματος είναι οτιδήποτε άλλο από άριστη ή καλή, σας επιστρέφονται τα χρήματα της υπηρεσίας ελέγχου.
Θα θέλαμε τα σχόλιά σας:
-Πιστεύετε πως μια τόσο πρωτοποριακή υπηρεσία είναι κάτι που θα επιθυμούσατε από το κατάστημα;
-Ποιο πιστεύετε πως πρέπει να είναι το κόστος της;
Σε κάθε περίπτωση, καλό ίσως θα είναι να διαβάσετε και ένα σχετικό άρθρο με τα σχόλια πελατών μας. Επιπλέον λάβετε υπόψιν το γεγονός, ότι σε σύνολο 597 παραγγελιών από την έναρξη λειτουργίας του καταστήματος και μέχρι σήμερα, έχουμε λάβει συνολικά 6 παράπονα πελατών για την ποιότητα του ριζικού συστήματος ορχιδέων μας (διαφορετικής σπουδαιότητας βλάβης). Ο λόγος παράθεσης των στοιχείων αξιολόγησης από τους πελάτες, παρέχεται ώστε να μην θεωρηθεί πως προσπαθούμε να σας δημιουργήσουμε τεχνητή ανησυχία για το ριζικό σύστημα, με σκοπό την υπερχρέωση σας με την συγκεκριμένη υπό αξιολόγηση παροχής υπηρεσία.
Διαβάστε κάτι σχετικό!